Платформа оголосила про останнє в цьому році оновлення функції «Менеджера кампаній» з низкою нових елементів аналізу та таргетингу
Тепер ви можете заглибитися в дані про ефективність, проаналізувавши кожен окремий допис і те, як він показав себе серед підписників і не підписників, загальну кількість переглядів, залучення тощо.
Згідно з Threads:
«Користувачі можуть сортувати дописи за найбільшою або найменшою кількістю переглядів, вподобань та відповідей, а також можуть бачити розподіл переглядів і взаємодій (лайки, відповіді, репости тощо) за підписниками і не підписниками для конкретного допису, а також кількість нових підписників, які з'явилися після публікації даного опису».
Досі Threads надавав лише узагальнені показники для всіх ваших оновлень на вкладці аналітики, але тепер він надаватиме більш конкретні дані, засновані на вашому контенті